Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Habemus Instagram (& an awful shopping experience)

René Magritte, The evening gown, 1954
Hello again!
I hope I find you all well after this unusually long break. I hadn't planned on being away for so long, but it wasn't out of choice this time. Within two weeks at the start of August my camera, my mobile phone and my laptop all broke. A triple blow!

The good thing  is that since I now have a newer phone, with a really nice camera, I decided to start using instagram. It's not going to be all blog stuff, but you can follow me if you like:

https://www.instagram.com/baroquequeen/


Not all was good though. The new laptop I got was faulty and replacing it at the shop where I got it should have been an easy task, but it proved almost impossible. Apparently shops in Greece have the liberty of going against European regulations on returning items, probably assured that you won't hire a team of solicitors to go after them. It took almost a week and a half, many visits to the shop, many long phonecalls as well as consulting the Hellenic Consumers' Ombudsman every step of the way to achieve a replacement, but not a return as I had wanted. 

My advice to you is this then: if you cannot avoid shopping for electronics in Greece, buy them online. When you buy online, the terms of the sale are written and they have to comply with the European regulations which means you won't have to deal with what I did. 

Replacing the faulty laptop was the best I could do in this case and the replacement laptop I got (the choice was extremely limited) has the worst screen I have ever seen, which means I need to shell out yet more money and get an external screen. It also means that the photos I upload till then may not be as good as they could be with regards to brightness and contrast. Bare with me on that!

Let's hope it's all going to go well from now on! 
xxx
Elysse

⯁⯁⯁⯁⯁
Γειά σας! 
Ελπίζω να σας ξαναβρίσκω καλά μετά από το καλοκαιρινό μας διάλειμμα. Δεν είχα σκοπό να είναι τόσο μεγάλο το διάλειμμα, αλλά στις αρχές του Αυγούστου μου συνέβη ένα τριπλό χτύπημα. Μέσα σε διάστημα 2 εβδομάδων χάλασαν η κάμερα, ο υπολογιστής και το κινητό μου. 

Το καλό της υπόθεσης είναι πως επειδή πήρα νέο κινητό, με καλύτερη κάμερα, αποφάσισα να αρχίσω να χρησιμοποιώ το instagram. Εκεί θα έχω και θέματα του blog, αλλά και άλλα της καθημερινής μου ζωής (τις γάτες μου δηλαδή). Ελάτε να με βρείτε! 

https://www.instagram.com/baroquequeen/

Και τώρα το κακό της υπόθεσης ή μάλλον η κακή μου εμπειρία. Μπορεί να μην είναι review καλλυντικού, αλλά είναι καταστήματος, μαζί με κάποιες συμβουλές για το καλό σας. 

Ο νέος υπολογιστής που αγόρασα ήταν ελαττωματικός και αντί η διαδικασία αντικατάστασής του να είναι απλή υπόθεση, όπως γίνεται σε οποιαδήποτε άλλη χώρα όπου έχω ψωνίσει, πέρασα ένα άνευ προηγουμένου μαρτύριο με διάρκεια λίγο παραπάνω από μία εβδομάδα με καθημερινά 8-10 τηλεφωνήματα στο τοπικό και κεντρικό κατάστημα [την εταιρία δεν μπορώ να την αναφέρω αλλά ας πούμε πως κάνει ρίμα με τις λέξεις: Mermanος, ειδικός], στην εταιρία του υπολογιστή μου(όπου από την πρώτη στιγμή δήλωσε πως πρέπει να γίνει αντικατάσταση), στον συνήγορο του καταναλωτή, και δεν θυμάμαι σε ποιους άλλους ακόμα. Είναι απαράδεκτο να μου κλέβουν τόσο χρόνο από την  ημέρα μου, χρόνο κατά τον οποίο έπρεπε να δουλεύω, και να μου προκαλούν τόσο πολύ στρες για κάτι που έπρεπε να ήταν αυτόματη η λύση του. Καθώς φαίνεται στα καταστήματα της Ελλάδα δεν ισχύουν οι ευρωπαϊκοί νόμοι.

Για να μάθετε λοιπόν από το πάθημά μου, η συμβουλή που έχω να σας δώσω είναι η εξής: αν δεν μπορείτε να αγοράσετε από άλλη χώρα, τότε να αγοράζετε μόνο online. Στις αγορές online οι όροι της αγοραπωλησίας είναι γραπτοί όποτε θέματα εγγύησης, αλλαγών και επιστροφών είναι ξεκάθαρες, σύμφωνες με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και δεν θα έχετε να κάνετε με τον κάθε μικρό τύραννο. Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε να σας εκτυπώσουν τους όρους της αγοράς ή να κυκλοφορείτε με εξειδικευμένο team δικηγόρων.

Αυτό μας οδηγεί στο δεύτερο πρόβλημα: ο υπολογιστής με τον οποίο μου αντικατέστησαν τελικά τον υπολογιστή που ήθελα έχει τη χειρότερη οθόνη που έχω δει ποτέ. Τα χρώματα δεν διακρίνονται καλά μεταξύ τους και ακόμα και στο φύλλο εργασίας που γράφω δεν βλέπω άσπρο και μαύρο αλλά ανοιχτό και σκούρο γκρι. Αν οι φωτογραφίες που ανεβάζω μέχρι να πάρω μία εξωτερική οθόνη φαίνονται χάλια, να ξέρετε τι φταίει τουλάχιστον.

Αυτά τα λίγα για τώρα, από αύριο ξεκινάμε κανονικά τα posts!
xxx
Elysse

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...