Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Τα νέα χρώματα της Bourjois Rouge Edition Velvet! Don’t pink of it, So Hap’pink και Beau Brun

Τα κραγιόν της σειράς Rouge Edition Velvet της Bourjois έχουν γίνει από τα πιο αγαπημένα μου. Έχω ήδη έξιεφτά(ένα ήταν στη τσάντα μου) με ιδιαίτερη προτίμηση το no8 (Grand Cru). Κάθε φορά που το φοράω, είτε ώστε να δείχνει πιο απαλό, είτε ως βαθύ κόκκινο πάντα με ρωτάνε τι είναι αυτό που φοράω. Σαν σειρά μου αρέσει και γιατί όλα τα χρώματα, ακόμα και αυτά που φανταζόμουν πως ίσως δεν θα μου πήγαιναν και τόσο όπως το 04 Peach Club που νόμιζα πως θα «γέρνει» προς το κίτρινο σαν απόχρωση, είναι στην πραγματικότητα από ουδέτερα ως ροζέ κι έτσι και δεν με δείχνουν κουρασμένη και δεν χρειάζεται να ανησυχώ για το αν θα κάνουν τα δόντια μου να φαίνονται κίτρινα.

Επιπλέον μένουν σταθερά και έχουν ωραία υφή, χωρίς να ξεραίνουν τα χείλη όπως κάνουν άλλα ματ κραγιόν. Το να μάθω να χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι ήταν πιο εύκολο απ’ότι είχα φανταστεί και αυτό το λέει κάποια που αντιπαθούσε τα υγρά κραγιόν. Όπως με όλα τα ματ, δείχνουν πιο ωραία αν έχετε ενυδατώσει και απολεπίσει τα χείλη σας πριν τη χρήση.

Τα τρία νέα χρώματα λοιπόν είναι:
10 - Dont pink of it: αν είχατε απογοητευτεί με το πόσο μη nude είναι τα 09 Happy Nude Year(ζωηρό ροζέ ροδακινί) και 07 Nude-ist (σκούρο ροζ) τότε δοκιμάστε αυτό το ροζέ μπεζ.
11 –So Hap’pink: ένα όμορφο ψυχρό ροζ. Έλειπε ένα τέτοιο χρώμα από τη σειρά, κατάλληλο για πιο φυσικό μακιγιάζ.
12 – Beau Brun: καφέ με έντονα κόκκινη βάση. Ένα τόσο σκούρο χρώμα είναι ασυνήθιστο σε μια ανοιξιάτικη συλλογή αλλά υποθέτω φταίει το χρώμα της χρονιάς, το Marsala της Pantone. Είναι επίσης το χρώμα που μου θυμίζει πιο έντονα τη μόδα των ‘90s.


Πριν προχωρήσουμε στις εικόνες να σημειώσω πως τα δείγματα για το 02 Frambourjoise και το 08 Grand Cru ήταν σχεδόν ξεραμένα οπότε μην τους δώσετε σημασία. Μιας και τα έχω αυτά τα χρώματα μπορεί να τα φωτογραφίσω στο μέλλον. 

Τα χρώματα είναι:
01 Personne ne rouge!
02 Frambourjoise
03 Hot Pepper
04 Peach Club 
05 Ole flamingo! 
06 Pink Pong
07 Nude-ist
X- dried up 08 Grand Cru
09 Happy Nude Year
10 Dont pink of it
11 So Hap’pink
12 Beau Brun

μέσα στο κατάστημα

μέσα στο κατάστημα

μέσα στο κατάστημα

φυσικό φως (σκιά)

φυσικό φως (σκιά)

φυσικό φως (ήλιος)

φυσικό φως (ήλιος)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...